Translate

неделя, 11 март 2012 г.

Гризини Аперо

500гр брашно
1пакетче суха мая(или 1 кубче прясна)
12гр сол
300мл вода
2с.л.зехтин
сусам, мак, маслини черни нарязани
100гр настърган кашкавал(пармезан)
други подправки пожелание
От маята, водата, брашното и солта се замесва брашно, трябва да е меко, но да не залепва по ръцете.Оставя се да втаса, измесва се за кратко още веднъж, разточва се, намазва се със зехтин, сгъва се, това се повтаря 4 пъти, накрая се разточва пак на правоъгълник и се режат дълги ленти, поръсват се с кашкавала, притискат се с ръце да не изпада и се завиват на спирала или както аз съм ги оформила на фитили, като в част от тях преди това съм наредила
маслини и след това съм ги оваляла м/у дланите си, а останалите след като  съм окръглила, съм оваляла в сусам или мак.Пекат се в загрята фурна на 200гр.


Няма коментари: