Translate

понеделник, 19 март 2012 г.

Сладкиш 5 плода

Започнах този сладкиш, за да изпробвам интересната декорация, за която прочетох.Чак такава импровизация в действие, струва ми се, никога не бях прилагала.Тръгнах от нещо лесно и понеже не ми се вадеше дори и миксера, реших да използвам добре известната технология"към сухите съставки прибавяте мокрите":
-2ч.ч брашно
-1 бакпулвер
-1ч.л.сол
-1 1/2ч.ч.захар


Смесвате всичко това, като разбърквате с дървена лъжица,
-1ч.ч.олио
-4 яйца
 добавяте и олиото като продължавате да бъркате и едно по едно разбитите яйца, бъркайки след всяко докато го поеме сместа.Този сладкиш става много хубав с моркови, но ми се стори твърде "deja vu", затова сложих:

-1ч.ч.настъргана тиква
-1ч.ч.настъргана ябълка
-1ч.ч.стафиди, предварително накиснати в ром
-2ч.л.захаросани лимонови корички+1ч.л.портокалови
-2-3с.л.сладко от дюли
Тъй като сместа трябва да е с гъстотата на каша, след като сложих всичко това прецених, че е достатъчно и съм получила желаната гъстота, та преминах към печенето, което става в предварително загрята на 180гр фурна в тавичка заслана с хартия за печене за 50мин.







След като поизстине го поръсвате с пудра захар, като използвате техниката за която ви споменах в началото:
Поставяте някаква фигура плетена на една кука(моята е много малка, затова се налагаше да я местя, а много по-удобно би било ако е с големината на сладкиша ) и ръсите в/у нея обилно пудра захар през цедка(после просто я изтупвате и изпирате).






Няма коментари: