Translate

сряда, 7 ноември 2012 г.

МВ

Винаги съм се отнасяла с предубеждение към микровълновите (МВ) фурни! Споделяла съм напълно теориите за тяхната вредност!! Но един щастлив ден пристъпихме към подмяната на старата ни допотопна, но тъй обичана кухня, в която аз бях щастлива да творя чудеса, както обича да се изразява един от моите кулинарни почитатели


( особено в тази фурна-антика). Направихме го разчитайки на миниатюрния кухненски бокс към апартаментчето за гости,в който обаче готварския плот не беше употребяван сигурно от 20 години...Не, че не имало гости, но аз винаги съм готвила с такова удоволствие за тях, че на никой и през ум не му е минавало да го използва. И така в момента , в който включих котлоните към електрическата мрежа, разбрах че няма да мога да разчитам на тях, защото премигнаха безпомощно и угаснаха. И тогава оглеждайки се разбрах , че единственото ми спасение за приготвянето на обяда е микровълновата фурна, която до този момент не обичах да използвам дори и за претопляне (каквото е основното и предназначение, апропо).

                  Adieu, ma belle cuisine!

Няма коментари: